ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

WWW.IHOVER.HU

Tájékoztatjuk,  hogy  a

www.ihover.hu (iHover) webáruház továbbiakban: Webáruház/Honlap – használatával Ön elfogadja a jelen Átalános Szerződási Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy kizárólag akkor használja tovább a Webáruházat, ha a jelen felhasználási feltételeket megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja.

1.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK.

1.1.

A Webáruházat a SEGWAYGUYS Kft. üzemelteti (Üzemeltető).

 

1.2.

Az üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:

Cégnév:

SEGWAYGUYS Kft.

Központi iroda, postacím és ügyfélszolgálat:

1119 Budapest, Andor utca 21. C. Fsz.

 

Elérhetőség:

info@ihover.hu, (06 30) 743 6004

Székhely:

1119 Budapest, Andor utca 21. C. Fsz.

Cégjegyzékszám: 01 09 207429

 

Bejegyző bíróság:

Bejegyzés éve: 2015

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

 

Jelen ÁSZF nyelve magyar.

Üzemeleltető az általa nyújtott szolgáltatások tekintetében magatartási kódexnek nem veti alá magát.

 

Tárhelyszolgáltató: INTEGRITY KFT.

Tárhelyszolgáltató címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Tárhelyszolgáltató e-mail címe: office@integrity.hu vagy info@integrity.hu

1.3.

Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre (a továbbiakban: Fogyasztó), mint Felhasználóra egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozóakhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak.

1.4.

A  Webáruház  használata,  valamint  a  Webáruház  által  nyújtott  szolgáltatás

igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, használja fel.

 

1.5.

A  Üzemeltető  a  jelen  ÁSZF  rendelkezéseit,  a  forgalmazott  termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltetőnek az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a Webáruházban  közzétett  megváltoztatásáig  áll  fenn.  A  változás  a  Webáruház áruházban történt  megjelenítés időpontjától  hatályos.  A  változtatások létrejött szerződéseket nem érintik.

A Szolgáltató a Honlapon üzleti tevékenysége során többek között szabadidős elektronikai eszközök, és ezek kiegészítőinek értékesítését folytatja.

1.6.

Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni károkért és nem vagyoni sérelemért a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

1.7.

A Honlap szerzői művek és más tartalmak sajátos összeállítása, amely a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 7.§-a alapján gyűjteményes műként védelemben részesül. A védelem a gyűjteményes művet megilleti akkor is, ha annak részei, tartalmi elemei nem részesülnek, illetve nem részesülhetnek szerzői jogi védelemben. A gyűjteményes mű egészére a szerzői jog a Szolgáltatót illeti.

2.

A VÁSÁRLÁS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

 

2.1.

A  Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a Felhasználó és Szolgáltató között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF  rendelkezései  egyaránt  irányadók.  Webáruház  48  órán  belül  köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

2.2.

Az ÁSZF feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:

www.ihover.hu

Webshop menüpont

Termék kiválasztása

Kosárba rakom

Számlázási adatok kitöltése

Szállítási adatok kitöltése

Fizetés módja

Felhasználási és rendelési feltételek elolvasása

Megrendelés elküldése

Vásárlás összegzése

2.2.1.

Kiszállítás esetén:

Az Eladó által küldött azon tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt  a  csomag  futárszolgálatnak  történő  átadásáról,  a  szállítás  vagy  átvétel várható  időpontjáról.  (Ez  nem  a  webáruház  automatikus  visszaigazoló  emailjét jelenti –az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a Webáruházba a megrendelés.)

2.2.2.

Személyes átvétel esetén:

Az Eladó  által  küldött  tájékoztató  email  megérkezésekor,  amelyben  értesíti  a Vevőt  a  termék  személyes  átvételi  lehetőségéről  és  a  vevőszolgálati  iroda nyitvatartási  idejéről.  (Ez  szintén  nem  a  webáruház automatikus visszaigazoló emailjét  jelenti – az  mindössze  arról  tájékoztatja  a  vásárlót,  hogy  beérkezett  a Webáruházba a megrendelés.)

A fentiek szerinti tájékoztató emailekkel a 45/2014.(II. 26.) Korm. rendelet szerinti „távollévők közötti szerződés” jön létre a felhasználó (mint Vevő) és a SEGWAYGUYS Kft. (mint Eladó vagy Szállító) között.

 

2.3.

A megrendeléseket Webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló  később  visszanézheti.  Felek  az  elektronikus  kereskedelmi  szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a Webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, aszerződés magyar nyelven jön létre, és arra a hatályos magyar jogszabályok az irányadóak..

A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Kérés esetén megrendelésről a megrendelés számának ismeretében az Eladó másolatot küld elektronikus formában.

2.4.

Tekintettel arra,hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.

2.5.

A megrendelésre vonatkozó emailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a

felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak emailen történő

megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti „írásbeli

megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg. Kérdése esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

2.6.

A megrendelések leadása a Webáruház online felületén és telefonon lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.

2.7.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli h

ibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő

„Megrendelés!” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Az adatok javításához a

„Szerkeszt” gombot kell használni, vagy az oldal tetején található

folyamatdiagrammon kell a korábbi, javítani kívánt lépésre visszatérni. A

regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni az ’Adataim’ menüpontban. A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár töröl

hető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az

info@ihover.hu email címen.

2.8.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése azért ajánlott és fontos, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet, illetve SMS-t küld, elősegítve ezzel a szolgáltatás könnyebb teljesítését, a Felhasználó elégedettségét.A szolgáltaáts teljesítéséhez szükséges elengedhetetlen adatok hiányossága esetén a megrendelést a Webáruház nem tudja teljesíteni.

2.9.

A Webáruházban böngészve a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékek saját oldalán a „Kosárba teszem” funkcióra klikkelve lehet az egyes termékeket a virtuális kosárba betenni. A termékek kiválasztását követően a tényleges rendelési folyamatot a „Pénztár” feliratú gombra kattintva lehet megkezdeni, majd a szállítási cím, szállítási és fizetési módok megadását követően lehet a rendelést véglegesíteni és elküldeni.

2.10.

Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így –megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a vásárlónak átadja, egyebekben pedig a 9.4 pont szerint jár el.

  1. ELÁLLÁSI JOG

Az e pontban foglaltak kizárólag Fogyasztókra vonatkoznak.

A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a) a terméknek,
  2. b) több termék adásvételekor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (azaz akár a tizennegyedik napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Az elállási nyilatkozatokat érdemes regisztrált küldeményként feladni, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

  1. JÓTÁLLÁS

 

4.1.

Az ihover.hu oldalon értékesített egyes termékek a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet alapján – mely a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállási termékek körét hivatott rendezni – a 10.000 Ft eladási ár feletti kötelező jótállási termékkörbe tartoznak.

 

Jótállás esetén annak időtartama alatt a Szolgáltató a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a Felhasználónak jogszabályból eredő egyéb jogait (pl. kellékszavatosság, termékszavatosság, stb.) nem érinti.

 

A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

 

A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Fogyasztóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki, amely jótállás időtartama egy év. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre e Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a Fogyasztóra.

 

  1. SZAVATOSSÁG

5.1. Kellékszavatosság

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

 

A Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. A Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, egyéb Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Ha a Fogyasztóval kötött szerződés tárgya használt dolog, akkor az elévülési határidő egy év. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

 

Kellékszavatossági igénye alapján a Felhasználó választása szerint:

  1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha
    1. a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
    2. az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve
      1. a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
      2. a szerződésszegés súlyát,
  • a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
  1. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha
    1. a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,
    2. a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni,
    3. a Felhasználónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

 

A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős.

 

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Ha azonban a dolog meghibásodásában a Felhasználót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

 

5.2. Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

 

A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

 

A termék akkor hibás, ha

  1. nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
  2. vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  1. a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  2. b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  3. c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

 

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

 

5.3. Szavatossági jogok érvényesítése

Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

 

Fogyasztó által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

 

  • A Fogyasztó szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Jelen ÁSZF és a honlap üzemeltetője nem zárja ki, hogy a fogyasztó a szerződés megkötését más módon is bizonyítsa.
  • A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. NGM rendeletnek megfelelő tartalommal, a másolatot a fogyasztó rendelkezésére bocsátja.
  • A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
  • Kijavításra vagy a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében veszi át a Szolgáltató.
  1. PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

 

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban részletezett elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

·         Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal egy időben küld meg Fogyasztó részére.

·         Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

·         A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

·         Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

 

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

 

–          Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

 

Pest Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu

–          Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület 

Cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszám: 06 1 269 0703

Email: pmbekelteto@pmkik.hu 

–          Bírósági eljárás kezdeményezése

  1. ADATVÉDELEM

7.1.

Személyes adatok kezelésére csak akkor kerül sor, ha ez a jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatás nyújtásához és törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig. Az adatok felvétele, az adatkezelés hozzájáruláson, a Felhasználó által megadott adatokon alapul. Az adatkezelő jelen ÁSZF alapján az 1. pontban részletezett Szolgáltató. Az adatokhoz Szolgáltató minden alkalmazott munkatársa és vezetője hozzáférhet munkavégzés során.

Az adatkezelés időtartama alatt a Felhasználónak joga van,

·         hogy a jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a Szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezeli, ideértve a Felhasználóval közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is,

·         kérni adatainak helyesbítését,

·         a jogszabályi kivételektől eltekintve kérni adatainak törlését

·         tiltakozni az adatkezeléssel szemben.

 

A Szolgáltató jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatásai kapcsán az alábbi célból és adatkörben kezel személyes adatokat:

·         a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli a Felhasználó azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet

·         a szerződésből származó díjak számlázása céljából kezeli a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.

·         a szolgáltatás nyújtása céljából kezeli azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek

  • hírlevél szolgáltatás, amennyiben Felhasználó ehhez kifejezetten hozzájárul. Felhasználó a Szolgáltatónak küldött elektronikus üzenetben bármikor kérheti, hogy Szolgáltató ne küldjön több hírlevelet számára. A hírlevél szolgáltatással kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatót Szolgáltató Felhasználó számára a honlapon elérhetővé, egyéb úton hozzáférhetővé teszi.

 

A Szolgáltató a kezelt adatokat törli a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. Szolgáltató törli hírlevélhez szükséges adatokat a Felhasználó hírlevélről történő leiratkozása esetén.

 

Felhasználó hozzájárul, hogy Szolgáltató a Google Analytics használatával Felhasználó internetes szokásairól információkat szerezzen be, azokat elemezze és saját céljaira felhasználja.

 

A Felhasználó további jogait részletesen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 14.§-19.§, a 21.§-23. §.

 

Felhasználó jogszabálysértés, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos nem megfelelő eljárás esetén Szolgáltatóval szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság-nál eljárást indíthat, vagy bíróság előtt eljárást kezdeményezhet. A NAIH elérhetőségei:

 

posta cím:       1530 Budapest, Pf.: 5.

cím:     1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon:          +36 (1) 391-1400

Fax:     +36 (1) 391-1410

E-mail:            ugyfelszolgalat@naih.hu

URL     http://www.naih.hu

 

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

 

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

 

Jelen ÁSZF hatályba lépésének ideje: 2015. 03. 10.

 

Jelen dokumentum letölthető (pdf) változata a következő linkre kattintva érhető el:

Általános szerződési feltételek letöltése

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.